TC föfan!

Jag är verkligen helt supermegajättetrött just nu,
så något längre blogginlägg om idag och igår blir det inte. Trotts att... okej, idag, igår och i förrgår, var skitmysiga dagar!

Jag ska skriva om dom snart, och kanske langa in lite bilder. Speciellt på skorna som farmor köpte åt mig idag :) tack! <3

Jag och Maluuw var i TC idag. Lallade runt och kollade lite skor och sånt shit. Sen drog vi till donken och keakde glass och där satt vi sen (även idag) och lallade i mer än en timme typ :)

Sara: (säger något...)
Malin: VA!? JAG HÖR INTE FÖR DOM PRATAR JU SÅ JÄVLA HÖGT!!!


HAHAHAHAHAHA så sjukt oväntat och askul :D

Och det var jäääättemånga jobbiga ungdomar och småskits-mjukisbralls tjejer där. Men vi överlevde :D
Mysig dag :)

nu måste jag sova. Temadag imorrn vilket är lika med hemliga lekar hela dagen samt bio med snacks på park hotell :D:D:D inte helt illa asså ;)



sleep tight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0