21

Idag blev det impulsbio med syrran och anton. klockan 16.55 betämdes det att vi skulle på bio, och filmen visade sig skulle börja 17.30.
Vi fick liiite brådis om man säger så ;)
Men vi hann, så vi satt, tillsammans med nästan bara killar i min egen ålder och yngre + kanske fyra andra tjejer, i den lilla biosalongen klockan halv 6.
Vi kollade på filmen 21 som handlar om Blackjack, hur man räknar kort.
Den var verkligen skitbra och jag måste erkänna att jag dregglade över huvudrollen. Goooosh så snygg och söt! :D
smaskens! Nej men helt ärligt så rekommenderar jag den verkligen :)

image135
image136image137
woopwoop, Jim Sturgess

Kommentarer
Postat av: blixxy

nice guuy! ^^ :P
nej men jag har sett trailern och den verkar faktiskt bra! :)

2008-05-05 @ 21:50:27
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: Johanna

ja det var sämst och jag fattade fel på allt.

nej. vi gick vår eftermiddag också! sämst det med.

2008-05-07 @ 18:32:56
URL: http://meandmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0