All Time Low konserten i bildformat

OBS! Alla bilderna i detta inlägg är tagna utav Malin.

image207
Förbandet till All time low var Kid down. De var svenska och var asbra.
Kul att folk var så på redan när förbandet spelade!

image208
Kid downs basist.

image209
All time lows trummis.

image210
Alex Gaskarth, sångare i All time low.


Malin köpte sen en All time low tisha och fick tag på det sista exemplaret av deras skiva So wrong It's right.
Hon fick alla auotgrafer på den, och jag och Tove fick allas autografer på våra biljetter.
Sedan tog vi även kort på oss tillsammans med dem. Jag fotade Malin tillsammans med dom alla, och Malin fotade mig och Tove tillsammans med först alex och sedan Jack (den galna och roliga gitarristen i All time low).

Lägger upp bilden på Malin och Alex (hoppas hon inte har något emot det!) men det här mina damer och herrar...
image211
.... är en viktig bild för en viss tjej på bilden! :D
(tror konserten var det också, men hallå!?
Det är ju faktiskt hennes blivande man hon poserar med,
han vet det förvisso inte ännu,
men så är det!)


Nu ska jag äta, gäster här
only vuxna dock... men grillat är alltid gott.
puss


Kommentarer
Postat av: HELENAAS

frågestund i min blogg =)

2008-05-31 @ 20:15:21
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0