Biomys

Idag var det en ganska chill dag i skolan.


Hade glömt min lunch hemma dock vilket resulterade i att jag fick gå hungrig hela dagen (som som tur var inte var speciellt lång). Först var det grafisk kommunikation och jag lämnade in min pärm. Pepparpeppar!
Sedan hade vi Svenska och jag skrev ihop en fanfar på några sekunder innan jag gick upp och redovisade (läraren visste att jag gjorde det) och jag fick VG :D woopwoop!
Haha, efter det var det ju "lunch" väntade på att Malin skulle bli klar och sedan drattade vi till badmintone hallen och lirade lite, sen låg jag lite halvyr på läktaren och kollade Malin vs Felicia och Sebbe vs Anton lite. Sedan blev jag utmanad av Sebbe, det var kul och sedan spelade han, jag, Rickard och Urban lite basket också ;) haha!
Efter det drogs det upp till skolans baksida där det bjöds på idrottslektion a lá softboll.
Trevlarns!

Drog sedan hem (skulle drattat till TC på en gång men var tungen att duscha och få i mig maaat).
Kom hem, fann att det var värsta schteket på vår baksida. Åt en massa och sen beslutades det att jag och Kusinen skulle på bio i alla fall.
Så jag tog tåget till TC. Vi delade på en natchotallrik (hon betalade!) och sedan gick vi och kollade på lite kläder och sådant tills bion drog igång.
Vi såg Dumpad som inte var en så jättebrafilm men några sköna skratt fick man sig allt.
Lite skumt att den var "barnvänlig" för ca 80% bestod av könsord, sex och sexskämt.
Det var jag, kusinen, två tjejer i min ålder, en mamma och hennes dotter och två små killar i hela biosalongen.
That is a nice, yes!

image193


Sen drog jag hem och nu sitter jag här. Supertrött och ska titta på Just my luck med Lindsay Lohan som huvudroll. Haha, kan inte låta bli att bli lite uppiggad och glad av den filmen. Funkar inte den blir det antingen Shrek eller Hundtricket... We'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0