bra dag, kanonbra dag!

Ja som sagt överlevde jag ju teatersporten, som faktiskt blev rätt kul.
Var inte med så supermycket men mitt lag, bestående av mig, Amanda och Alvaro kom tvåa av fyra lag och det är ju inte helt illa pinkat! :D
Vi förlorade publikomröstningen i finalen mot Lennarts bokkommité. dom var verkligen värda vinsten. Domarna Lina och Viktor fick bestämma improövningarna i finalen och mitt lag fick "dö inom 1 minut" då det bara ska vara två personer, så Alvaro och Amanda gick upp och gjorde ett jättebra jobb :)
Dock var de andra skitkul. De fick "Skrivmaskinen" och storyn var helt sjuk. Jag skrattade hur mycket som helst!
Fick komplimanger för att jag varit rolig :D Vet dock inte vad jag gjorde som var kul, men whatever! ^^

Det gick alltså kalas och nu har jag klarat av kursen i Drama! Wohow, men nu är det ju lite sorgligt eftersom man kommer sakna den lilla gruppen lite :/ men ah..

Senare på en rats innan fotokunskapen hängde vi ganska många runt pingisbordet från min klass, as ever, och lyssnade på Kycklinglåten (<3333) och hade skoj. sen kommer Allan (vår handledare) och ställer sig mitt i skåphallen och vrålar "Det finns en klass som äger i att hålla sig fysiskt aktiva här på skolan och det är inga mindre än M!!!"   jag och min klass vrålar fortsättningen: "ETT C!!!!!!!!!!!!!" hahahahahhaa så jävla power :D<3

Fick tillbaka fotopärmarna idag på fotokunskapen (som det var vår sista lektion i idag också :(   mew...) JAG FICK MVG!!!! :D (som jag redan sagt...)

Sedan gjorde jag även klart min webbsida. Och jag fick ju som jag skrev för länge sedan MVG på provet i webbdesign och då sa han att det som väger in mest i kursens betyg är hur man designar sin sida. Han tittade på min det betygssamtalet och sa att det var ett lätt VG och att jag bara skulle se till att lämna in i tid så skulle ett VG vara kirrat. Han ville inte lova något om ett MVG men att jag inte var långt bort.

Så idag vart den alltså helt klar. så nu har jag massor av tid till att småpilla på detaljer!

U N D E R B A R T !

Inte nog med att skolan var lovley, att mamma och pappa var stolta och glada och att jag är på tipptopp humör.
Jag har även idag fått finfina komplimanger för min kära lilla blogg och jag blev verkligen superglad!
Sedan är det ju FMX i helgen med Malin, och kusinen konfirmerar sig dagen efter...
allt flyter på så sjukt bra och jag är bara så glaaaaad!!!!

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Hahaha Kyckling-låten äger sönder hahaha!!
Våran klass e bara så bäst fan :D
FMX:en är snart här! Fy vad kul vi kommer att ha! :D:D:D:D:D

2008-05-14 @ 20:17:51
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0