dagens upptäckt

fruktansvärd dag. vissa vet. orkar inte förklara.
har solat ett tag nu i alla fall.

men till ämnet som rubriken så fint avslöjar, nämligen dagens upptäckt!
det var så simpelt som att jag skulle gå från ena sidan av huset till det andra, och efter som jag var påväg in i huset efter att ha solat hade jag bara bikini på mig.
hade satt händerna i höfterna och när jag gick fick jag en midre chock. för shit vilka sneda höfter jag har.
den ena höften skulle kunna vara nordpolen, och den andra skulle kunna vara nya zeeland typ... eller nått.
nu låter det som om jag är grym på geografi, JAG VET (ironi, haha), men nej det är jag inte ^^
men nu hoppas jag att ni läser åtminstone förstått att detta var ett grovt fall av snedhet.
nå så grönjävligt helt enkelt.

jaja, that's that.
ska fixa lite annat skit nu, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0