"det är så jävla värt det!"

idag fortsatte trädgårdskriget för min del och gosh så ont i händerna jag har nu!
men som rubriken säger, "det är så jävla värt det!"

jag jobbade nämligen för någonting idag. 200 kr om jag plockade bort alla maskrosor och klippte gräset.
enkel match och här står jag nu med 200 spänn som jag tänker lägga på en All time low biljett!
woopwoop!


det var ju så att malin och tove ska på den konserten och jag ba "nja, har inte hört nått med dom" och sen typ skickade tove massa låtar.
sen för nån kväll kände jag att "fan jag vill att det händer något!"
och trotts att jag ska på både konfirmation snart och på FMX (gladiator games) så ville jag att maj skulle vara fyllt med något ännu mera!
så jag och pappa bestämde alltså vad jag skulle göra för att få 200 kr.
under tiden jag gjorde det tänkte jag för mig själv: "det är värt det, det blir nog skoj. det händer ju något i alla fall"
sen hörde jag deras låt The beach i ipoden och vart alldeles till mig!!
Hade bara lust att studsa runt på grästmattan i solen och dansa som tusan för gooosh vilken sommarkänsla och guuuud vad glad man blev av den.
Så efter att ha hört den och lyssnat på den massa gånger lät det mer såhär i mitt huvud "det är så jävla värt det, det är så jävla värt det. The beach live, det är så jävla värt det. All time low med Maluukorv och Tovuukorv, det är så jävla värt det. Skit i händerna för det är så jävla värt det!!"


så nu är jag lycklig som en hezt!


all time low - the beach

Well, they can take, take, take the kids from the summer
But they'll never, never, never take the summer from me

It was the very first time that I lost my mind for a week
They can make, make, make me forget the weather
If we'll never, never, never wash the sand from my feet
It was the very last time that we said goodbye to the beach
Showing off, showing off our teeth



lyckopuss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0