extra frivillig webdesignslektion!

Imorse försov jag mig.
Gick och la mig hur sent som helst eftersom jag trodde den frivilliga lektionen låg på eftermiddagen.
Men det visade sig att den började klockan 9. Jag kom vid kvart över 10 typ ^^
Hahahaha, jaja sitter i alla fall fortfarande här och sidan börjar arta sig riktigt bra.
Fått till min såkallade konsertsida nu så den vart sjysst. Däremot pajade min skolsida så nu sitter jag och väntar på att Per ska komma upp från sin lunch och hjälpa mig.
Hoppas det blir bra.

Mötte gympa-Calle påväg ner till matsalen där jag avbröt Per i lunchen.
"har du börja tugga nått inför imorrn då sara?"
"nej inte än ska hem och göra det när jag löst den här skiten!"
hahaha, oja alla älskar mig ^^

Fan ja för sen när jag kommer hem blir det till och lägga sig och stcheka i solen och plugga till kostprovet imorrn.
Jag ska få bra betyg på det!

Tror min hjälp kommer snart så nu ska jags ätta mig och göra lite annat pill på sidan så länge.
Lägga in några rubriker som passar in osv.
I guess i'll see you later!
Glöm inte bort att kommentera, det gör bloggandet mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0