godnattbild

I väntan på att min iPod skulle synka, lekte jag lite i photoshop igen.


Redigerade inte den här bilden så mycket, ändrade bara kontrasterna en aning, och intensiteten... sedan även nyansen en aning.

Fokusen blev misslyckad när jag tog den här bilden, men när jag såg den nu i datorn bland de andra bilderna så fastnade jag för den en aning. Tror att det har å göra med att bladet blev så skarpt på nått sätt...
Jag antar att vissa misstag inte alltid resulterar i att bli just misstag.

image204


Nej, nu ska jag allt ta och sova. Lite ny skön musik i lurarna och min härliga bok. Here i come säger jag bara!
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin bild :) och godnatt

2008-05-29 @ 01:06:01
URL: http://NattaaaS.blogg.se
Postat av: Katta

Härligt att höra!
Jodå med mig är det bara bra, lite trött.
Vad har du för planer idag då?

Tack ska du ha!
Ha det bra!

2008-05-29 @ 01:19:01
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0