hej kom och hjälp mig (eller nej kom inte, men hjälp mig... tack!)

Jag har lite problems just nu. Jag har börjat tröttna lite smått på min bloggdesign.
Vad ska jag ändra på? Hur ska jag göra? Vad tycker ni? Vad tycker du?
Hjälp mig! Idéer, hjälp och tips är vaaaarmt välkomna!


VARNING! För att hjälpa mig krävs en stor mängd tålamod, då det ibland tar sin lilla tid innan jag greppar vad folk menar (no wonder att jag förknippas med Sid sengångaren i Ice Age!)


tack på förhand :) eller efterfot...


Kommentarer
Postat av: Maddie

Om jag var du skulle jag bestämma mig för olika saker först.
1. bestämma vilka färger du vill ha i din blogg (favoritfärg kanske?)
2. bestämma typsnitt och färg på texten
3. bestämma placering av text, den där lilla rutan med
allmän information och så
4. sen inspireras av lite sidor och bloggar på nätet och sen dra ut och fota järnet och börja pilla med headern, bilder etc^^

2008-05-04 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0