Hemkommen, skitig, illaluktande och opluggad

Kom nyss hem från landet.


Hårt arbetet, mycket solande och läsande och en hel massa sol!
Samt lite nya bilder faktiskt, fats dom har jag inte fått in i datorn än men det ska jag väl ta itu med när jag har tid :)

Just nu ska jag bara lägga in lite bilder som jag tog på det arbete vi gjort.
Helt spontant bestämdes det imorse att vi skulle bygga ut vår lilla stuga så att jag och min syster får en egen stuga, som ligger vägg i vägg med mammas och pappas. Nice!

Så det är väl det jag ska fixa nu, sen blir det väl att duscha så att landet-lukten försvinner (måste kolla om jag fått nån solbränna, huhu!) och sen blir det pluggapluggaplugga till VG/MVG-provet i Sam imorrn. Vårt sista prov i 1an tror jag. Coolt...
Sen har jag bara en naturkunskapsinlämning kvar att göra och sen är jag done, klar osv. U N D E R B A R T !

Lite smånervös inför att få sommarlov bara, allt det där med "what if" kommer upp och jag måste erkänna att jag är lite rädd.




Idag och igår var bilresan till och från landet också väldigt nice.
Innan vi skulle åka igår satt jag och lyssnade på en av Amanda Jenssens nya låtar på Youtube
och både mamma och pappa började digga. Så morsan gick ner och köpte skivan :D WOHOW!
Så hela vägen ut till landet lyssnade vi på den och dom gillade den! Jag är fortfarande helt ställd.
Påväg hem idag lyssnade vi också, och alla tre har fått nåra egna favoriter.
Jag gillar Amarula tree, Greetings from space, Do you love me och Rising up.
Pappas favorit är Greetings from space.
Mamma berättade vid vår kulinariska middag (bestående av diverse junkfoodsrätter som kebabrulle) att två låtar ve helt outstanding enligt henne. Dessa låtar var Amarula tree och Greetings from space.

SÅ nu vet ni att det är värt att köpa Amanda Jenssen - Killing my darlings. Trevligt! :)
Nu måste jag pysa en snabbis, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0