i heart tattoos

image165

Jag är ju en sån där galning som tycker att tatueringar verkligen kan vara så galet snyggt.
Jag har planer på att skaffa två i framtiden, men vet inte om jag någonsin kommer våga.
Den ena tatueringen skulle vara en stjärna på vänstra handleden, som tjejen i nelly.com reklamen på tv har.
Så sjukt snyggt!
Den andra tatueringen är den jag verkligen verkligen verkligen vill ha!
Om jag fick och vågade göra den skulle det se ut såhär:
(kanske lite mer åt ena eller andra sidan dock.
lär ju göra hyfsat ont att tatuera rakt över ryggraden!!!!)

image166


Vet att det ser lite jätteinklippt ut men är det inte fränt!?
Personligen så tycker jag att det är brutalt snyggt med tatuerade streckkoder!!
Me like me like,
och bara för att jag nämnt streckkoder måste jag ju bara berätta en kul liten "story" som min syster berättade om sin pojkväns storasysters kompis (eller nått).
Denne person hade tatuerat en streckkod på sig,
och en dag bestämde han och hans kompisar sig för att ta reda på vad det var för någon sorts streckkod han tatuerat.
De gick in på ICA och som alla vet så finns det ju på vissa ställen streckkodsläsare som man kan dra och se vad varan kostar på, inne i affären.
Där kan man också slå in den lilla nummerkoden som står underst på zip koden.
De slog in hans och upp kom priset för mjölk!

HAHAHA, han hade tagit med sig en streckkod från en mjölktetra!
Så klockrent, så om jag hade varit hans vän hade jag bergis gett honom något öknamn som "Kossan" eller dylikt ;)

Kommentarer
Postat av: tove

haha, jag trodde du ville tatuera in "decoy.blogg.se" först också :P haha

2008-05-11 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0