Jason Mraz - Sleeping to dream

Kaukasier? vad fan är det?


Sitter här med engelskaläxan. ska översätta mening "Caucasians are superior". När man går in på lexin och översätter Caucasians blir det Kaukasier.... och det står massa konstiga ställen sånna bor på. Men vad i helskotta, jag kan knappt läsa namnen? :S
Jaja, whatever.

Sitter här och myser till Jason Mraz album "We sing. We dance. We steal things". Har verkligen fastnat för den där snubben. Äkta avslappningsmusik. Ni ska allvarligt prova. Youtube fram nåra av hans låtar eller något, sen bara lägga er på sängen (speciellt när det regnar) och bara ligga där och lyssna. U N D E R B A R T !

Nu ska jag väl ta och plugga vidare skulle jag tro. Ska snart se första Indiana Jones filmen med mamma och pappa. Haha, någon som tycker något om den/dom filmerna? Har inte sett sådär jäääättemycket på någon av dom filmerna tror jag. Ska bli kul att se :)

Slänger in den här urmysiga låten Sleeping to dream.
Lite synd att den i princip bara finns live, finns någon... halv-live på youtube för den som vill veta :P

Here yo go!



Jag har verkligen fallit för de första två raderna. Låten suger tag i mig varje gång jag hör dom. Mysigt? Ja!

"I'm dreaming of sleeping next to you
I'm feeling like a lost little boy in a brand new town"


Åh, justja. VG på mattenationella btw ;) woopwoop!

Kommentarer
Postat av: The G

Åhh den låten är riktigt jäkla bra sommarkänslor som fan :D. jag behövde lite musik att ladda ner så du saved my day.

2008-05-21 @ 16:03:32
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0