Kategorier

Så, nu har även jag skaffat mig några kategorier.


Brukar komma på mig själv med att direkt börja leta i kategorier på andras bloggar, så har jag inte själv några.
Kände att det inte stämde riktigt så nu grejade jag två till, Bilder och Musik.
Så om det är något speciellt inlägg du letar efter, om du kanske är ute efter lite ny bra musik eller kanske du inte orkar läsa och bara vill kolla på mina lite "seriösare" bilder så är det nu alltså bara att klicka på Musik så får du upp de inlägg som jag lagt upp eller nämnt musik i, och om du klickar på Bilder så får du upp de inlägg där jag lagt in bilder jag tagit och redigerat :)

image205

(hoppas man förstod den där dumma, onödigt invecklade förklaringen.
och dessutom tror jag ni själva förstår hur kategorier fungerar redan...)


Nej nu ska jag ta och avsluta det här inlägget och återgå till att checka punkter på min lista i dagens tidigare inlägg.

Har hittills idag hunnit med att

1, Ta hunden
2, Köpt choklad (dock ingen oboy)
3, solat
4, Läst en massa
5, Lagat och ätit lunch
6, Duschat
7, Tagit emot en massa SUM41 låtar av Rickard

Så nu måste jag sätta mig med penna och papper (för ovanlighetens skull) och börja skriva ner ett sorts prelliminärt svar på en av miljöfrågorna i naturkusnkapsupggiften. Har nämligen inte Word på den här datorn och jag vägrar att gå in och sätta mig vid den stationära när solen gassar utanför!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0