krisläge!

Ärlighet varar alltid längst, right?


Jag hade nyss värsta psykiska krisen här hemma. Jag var (och är) skiiitkissnödig och springer in på det som anses som min storasysters och min toalett, och vad ser jag? INGET TOAPAPPER!!!!
Shit, springer till den andra toan (mamma och pappas) och vad är det här? DÖRREN ÄR LÅST!!
Jag fick värsta paniken men gick lugnt och fint tillbaka in på mitt rum och satte mig här.
Nu ska jag fp ytterligare ett utbrott och om dörrjäveln till den sistnämnda toaletten fortfarande är låst ska jag se till att med mer eller mindre våld få upp den, med bara händerna!!!! (så kissnödig är jag just nu!)

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha tack din me gillar din backgrund :)

2008-05-28 @ 23:51:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0