oh what a headache

Imorse var det upp och duscha, sedan dra ner till ett tidigt tåg in till skolan. Tomt och skönt, direkt från stan. Så man får de bästa platserna <3
Sen mötte jag Malin direkt när jag kom in, sedan kom det fler. Vi trallade och skulle fixa kopior av mina formelblad till de andra som de skulle ha på nationella i matte, men kopiatorn var FAIL med stora bokstäver. Vi fick i alla fall till det lite halvt och sen upp till klassrummet. Där det visade sig att alla fick formelblad i prov"mappen". Hahahahaa, så typiskt oss!
Provet gick i alla fall inte speciellt bra. Var trött och seg, plus att jag rörde ihop det för mig själv.
På del 2 trodde jag att jag fick till en klurig (kanske lite väl lång) formel, men när jag skulle bevisa att den funkade för John sen, så vart det faaaail på det med. Whatever, jag var åtminstone ganska bra i matte.. förut!

Efter natio vart det en timmes drama (för min, tess, johns, emils och urbans del från vår klass) och vi repade inför den stora teatersporten för publik nästa vecka. Scaaary, men Alvaro är en bra lagledare så jag slipper prata under armarna ^^ Woopwoop!
Efter drama var det lunch då jag, malin, maddie och tove sprang in på Stat-olja och köpte mackor och poweraid (för min och malins del). Maten åt vi på tåget påväg in till stan. För i stan skulle vi som var klara med våra fotopärmar få gå på utställning med fotofröken :D
Vi skulle se David Lachapelles utställning. Vi (Sverige) är 2a i världen med att få se dom!!! ::D:D:D
Bilderna var ashäftiga (dock lite små-grotekst-varning) ibland. Nakna kändisar med skitkul idéer och så jävla bra fotat! Hur coolt som helst och det var verkligen värt!!!
Jag köpte två vykort sedan på Eminem som spelar nörd och står vid en telefonkiosk först sen på andrabilden har folk sprayat honom och väggen bakom med spray xD HAHAHAHA! Ville ha en av de astuffa Marilyn Manson bilderna han fotat men hade inte råd :/
Wellwell, efter det drogs det tillbaka för webbdesign i skolan. Hade lite halvt betygssnack med Per och eftersom jag fick MVG på provet hade jag åtminstone halvbra betyg, det visste jag. Men sen vart det ännu bättre, för det som väger in mest i webbdesign är designen man gör på sin egna hemsida. Han kollade på min och sa att det var ett garanterat VG, men om jag pillade lite extra närmade det sig ett MVG men han ville itne lova något :D:D:D:D wohoooow!
Jaja det var min dag, eller jo juste min tröja som jag och farmor hade beställt till mig hade kommit idag :D
That is a nice, yes! <3

Sitter här med störd huvudvärk som jag och Tovsan haft sedan vi drog oss mot utställningen ungefär. Man, it sucks :( kram påre Tovuu, hoppas du slapp ifrån det åtminstone!


FÖRST OCH FRÄMST, för att se mer om utställningen jag var på idag så klickar du HÄR

FÖR DET ANDRA, här är tröjan som kom idag:

image138
vad tycks?


FÖR DET TREDJE, jag lägger in en massa Lachapellebilder i nästa inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: Maddie

tröjan var fin på dig :D såg den när du kom lite sent i torsdags!

2008-05-08 @ 22:55:48
Postat av: Rickard S

jag och tom fick också huvudvärk på väg eller på utställningen :S

2008-05-09 @ 19:33:55
Postat av: Sara

SVAR till Maddie: Naw tack tussen :) hahahaha, jag känner att jag alltid lyckas vara LITE sen ^^

2008-05-10 @ 23:54:00
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

SVAR till Rickard S: Vad skumt :S det kanske var att det var så otroligt varmt på tåget eller nått då? nått måste det ju vara eftersom vi alla fyra fick det! :S blev det bättre sen för er då, var inge kul å ha det hela dan kan jag ju lova :/

2008-05-10 @ 23:55:12
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Rickard S

jag vet inte rikigt med tom men jag hade huvudvärk tills på kvällen iaf.. :/
mm de kan inte vart kul ¨ha hela dan, man måste dricka asmycket nu när det är så satans varmt

2008-05-11 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0