picture

Sitter här och vill bli duktig i photoshop.

Håller tummarna för att "övning ger färdighet" stämmer ;P

Igår såg jag från mitt fönster att berget på vår tomt hade ett alldeles guldigt sken över sig. Drog på mig ett par ganska så jättemycket förstora skor, slet till mig Mårten (min systemkamera) och sprang ut och började fota solen.
Har lärt mig att det inte är bra att kolla rakt in i solen genom en kamera, då man riskerar att skada ögonen, så jag försökte göra det bästa utan att titta i kameran. Haha!
Ganska nöjd med resultatet trotts att det är en "tråkig" bild...
Så here you go, fota även busken som ljuset bland annat föll på.
Vad tycks?

image203

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefejna bilder :D

2008-05-29 @ 00:46:59
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

gillar solnedgångsljus det blir så mjuka fina bilder

2008-05-29 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0