planer


- fan vad jag älskar planer. att ha planer alltså!

Till en början ska jag redan den 17 Maj på FMX Gladiator games med Malin.
FMX Gladiator games är en av världens bästa motocrosshowar och det kommer bli så kul och så annorlunda att se det. Dessutom är det inte bara coola hopp med motocrossar, nejnej. Det är fyrhjulingar också!
Håller tummarna för att man får ha med sig systemkameror in. Kanske får be mamma ringa och fråga.
Malin och jag går ju i samma klass och vi pluggar alltså båda media. Så om vi tog med oss våra presskort kanske det skulle kunna gå för sig? Det vore ju bara så otroligt häftigt med några seriösa, schyssta actionbilder!

För det andra så ska jag den 30 Maj på konsert. All time low med Malin och Tove.
Det ska bli fett fränt och jag ska verkligen plugga in texterna så att jag kan stå och gapa som en stucken gris samtidigt som jag hoppar runt och diggar med i låtarna. Det kommer bli så sjukt skoj tjejer!

Nu för bara en stund sedan hittade Malin även lite tidigt skvaller om att The Used ska infinna sig i Stockholm i sommar, och detta informerar hon mig toksnabbt om. Jag skvallrar i min tur vidare det till Tove som blir skitglad. Hon har ju trotts allt sprungit runt och lyssnat på All that i've got (en av The Useds låtar) hela dagen, och för bara nån timme sen satt jag och langade massor av deras låtar till henne, eftersom hon blivit galen i dem.
Så vi ska alltså bara snacka ihop oss lite, kolla vad det kostar (när det går) och sedan ta itu med våra föräldrar så löser sig nog allt. Jag ska tamefan dit!



Appropå sammanträffande så är inte det här med Tove det värsta som hänt den senaste tiden inom samma ämne.

- Tovsson sprang ju som sagt runt som besatt idag och lyssnade på The Used, och på kvällen visar det sig att de ska komma till Sverige.

- Malin hittar ett band som hon blir helt trollbunden till i Februari. Några månader senare visar det sig att de ska komma hit, nämligen All time low. Hur stor är risken liksom!? Men jag är glad för hennes skull, och för min!moahaha! :d

- Här om dagen hände något som inte var så kul för en person. Det läskig var att jag drömt något liknande natten innan. Min dröm var som verklighet dagen efter. Jag vart i vilket fall som helst superrädd och var bara tvungen att berätta det för syrran när vi var ute på en kvällspromenad, och till och med hon fann det läskigt!

scary shit det där.
nej, nu ska lilla jag titta igenom några av bilderna jag tog idag.
sen blir det till att gå coh lägga sig och ladda inför det andra nationella matteprovet imorgon.
jag kommer faila stenhårt. dagen efter (onsdag) ser jag inte heller direkt fram emot. wish me luck!

gonatt'


Kommentarer
Postat av: Maluuw

Helt otroligt!! :D:D:D:D

2008-05-13 @ 19:25:12
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Rickard S

vad hände som var läskigt? nyfiken :P

2008-05-13 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0