tennis

jag sitter här och funderar på att börja spela tennis igen.

jag började spela tennis när jag var endast 3 år gammal, och jag slutade spela "ordentligt" för ca 2-3 år sedan. precis innna jag tröttnade var det hela mitt liv, hela min dag. allt.

sen tröttnade jag och för ett halvår sedan la jag ner det helt.
jag saknar det

och det skulle vara kul att ha något bestämt att göra varje vecka mer än bara skolan.
jag vill börja spela pingis igen också, men det är omöjligt. damn.

jag vill att syrran ska komma hem, så jag kan tvinga ner henne och spela tennis med mig.

image185

Kommentarer
Postat av: blixxy

I miss it too :/ eller jag spelar ju fortfarande men den tiden när ALLA spelade. nu har ju typ alla slutat och bytt :(

2008-05-15 @ 21:32:47
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0