with you

Bara för att den förra låten hette With me fick jag nyss tag på låten With you.


Haha, men den är så söööt. Första gången jag såg och hörde den låten så var det Malin som skickade den videon till mig för att surprisa mig med att HON LYSSNADE PÅ HIPHOP, hahaha!
Söt är hon och snart ska vi och tove på konsert, ohyes!! Idag vart jag ruggigt taggad faktiskt :) längtar!

Men whatever, det jag skulle säga om Chris Brown var att WOW den killen kan verkligen och då menar jag verkligen dansa!


Sååå spana in hon vettja! ;)

Här kommer With you så länge (medans du letar upp en annan Chris Brown låt på youtube alltså, höhö!)

kunde inte hitta videon med bra kvalla så ni får Lyricsvarianten istället ;)



 


Kommentarer
Postat av: Malin

DEN E NAJS!! :D:D:D

2008-05-29 @ 00:46:00
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0