Helgen so far

I Fredags hände det lite grejer på simningen på morgonen. Gick därifrån tidigt med Tossen för att gå till sjukhuset och kolla hennes näsa. Senare drogs det tillbaka dit igen (för dom var sämst!!). Sedan drog vi hem och direkt in på sjukhuset här istället (för dom på det andra sjukhuset var nog fan det sämsta jag sett på länge!!), där dom var både snälla och duktiga! Goodie.

Sedan drog jag direkt hem för att städa. Sprang ner till centrum och mötte och handlade med Therese inför kvällen.
Lite senare droppade Tessan och Natta in och slutligen även Johanna. Vi åt trerätters mdidag och tittade på Idol. Trevligt!

Idag vaknade jag av att pappa kom insmygandes i mitt rum och drog upp gardinen. HEJ MITT VINTERLAND säger jag bara!!! Gaaash, massa vit!

Vit vit vit vit viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit VIT snö :D

Efter att ha chillat vid datorn med smaskig glass blev jag meddragen till stadion i stan för att kolla på WinterJam.
Jag, Tove och Malin kom dit ganska tidigt då det fortfarande bara var "training" för snowboardsnubbarna.Dom fotade lite till sina hemsidor vi gör i skolan och sedan drog vi till en donk och käkade och värmde oss. Höll fan på att frysa ihjäl!

Sedan drog vi tillbaka och träffade Cash :) Glodde på finalhoppen i snowboard, FMX (wiiiie <333 ) och sedan även lite på skidor. Stod vid lite fler folk från skolan och chillade ett tag till det att vi bestämde oss för att dra.


Jag är fortfarande näst intill djupfryst, men dagen har varit värd.


Jag älskade lite halvt att vara där (fast jag fortfarande skäms för mina egna kläder osv... men kunde ju glo på alla andra sjuuuukt snygga!!!). Nästan alla hade den där underbara stilen jag älskar. Stoooora kläder, massa häng. Kepsar och mössor i mängder.... JAMJAM var nice det var!!! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0