Musikvideodag

Idag har hela skoldagen handlat om musikvideon.

Till och börja med hade vi en upprepning utav genomgången av Avid. Skönt så att minnet fräschades upp lite :)
Därefter gick jag och min grupp och satte sig i ett redigeringsrum och började föra över det vi redan hade filmat till Aviden. Sedan var det dags för lunch och därefter fick vi ihop tillräckligt mycket folk för att filma våran slutscen, nämligen en "fekfest" i Green Room. Verkligen kanon att "så pass många" ställde upp! Vi hade varit totalkörda annars och lite kul var det att det nästan bara var killar som sa ja, haha!

Sedan satt vi fram till 20 över 4 i redigeringsrummet och grovklippte vår musikvideo. Nu har jag suttit ganska länge framför datorn här hemma också, och skrivit på min filmanalys av filmen Gökboet. Det har gått mycket bättre än väntat, men än är den inte klar. Nu ska jag laga pannkakor som blir morgondagens lunch och sean ska ajg nog gå och lägga mig. Vet inte om jag ska duscha först eller om jag tar det imorgonbitti.... humhum, vad jobbigt livet kan vara ibland, don't yah think? ;)

Jaja pannkakor var det (och jag antar att aaaaalla har antecknat det jag skrivit i detta superintressanta inlägg, right?!) haha. Som sagt - Foto, musik och massa annat skit! ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0