Stress

Usch, idag har jag känt mig jättestressad. Hade dumt nog lämnat böckerna jag behövde för att kunna plugga idag, i skolan.

Måste bara skriva av mig lite innan jag ska sova. Saker att komma ihåg den här veckan är:

Måndag - Filmning efter skolan, kommer hem lite innan 6. Börja skriva på filmanalysen!
Tisdag - Redigera musikvideon hela dagen, vet inte när jag kommer hem. Plugga till historiaprovet som är någon gång den här veckan.
Onsdag - Lång dag i skolan. Filmanalysen ska vara klar idag, men jag lär behöva jobba över och lämna in senare. Måste börja läsa i min engelska bok, plugga till matteprovet som är efter skolan på Torsdag samt plugga mer historia.
Torsdag - matteprov efter skolan! Göra mer filmanalys om den inte är klar än samt städa tills Fredagen.
Fredag - Tror att det är idag historiaprovet är... efter skolan är det direkt hem och fixa, sen ner och handla mat med en kompis, direkt hem och göra sig i ordning samt börja laga en trerättersmiddag. Tjejerna jag umgicks med i högstadiet kommer vid halv 6 ungefär. Tjejmiddag/Idolkväll.

Åh herregud... det blev nästan mer när jag skrev ner det!!! :S Och någon dag efter skolan skulle jag behöva leta efter någon sorts galaklänningen eller nått, att ha till tjejmiddagen på Fredag, då drresscode: galamidda gäller!

Sen är det pengar som är lite stressiga just nu också (kan man säga så? saksamma..).

- Betala tillbaka till Tove
- 100 spänn till Fredagen
- "galakläder"
- Jeans
- Skjorta


hermf.... jadu, vet inte hur jag ska klara av allt men det kanske är bäst att sova mycket då jag redan nu är trött? Mhm, låter som en bra idé så nu är det sängen som gäller. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin.

Gahd vad mycket saker du ska göra!

Jag tycker att jag har fullt upp hela tiden men jag får alla mina uppgifter uppskjutna.. ska få göra musikvideon på lovet bl.a. och ska få göra filmanalysen senare.. men jag är ju cp också :( haha.



men hoppas det går bra med allt! :)

2008-11-17 @ 18:59:53
URL: http://celeborn.blogg.se/
Postat av: Malin.

Jag vet, visst är den söt? :) hihi.

Oj, hela dagen? Har du inte varit i skolan idag eller?

Haha, jag vet, men det stämmer ju så bra så jag var tvungen att ha det här i bloggen också! :D

2008-11-17 @ 19:11:34
URL: http://celeborn.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Det vet jag att du hade! :D

2008-11-17 @ 21:38:31
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0