WinterJam & Reunion

Som sagt har det varit bde WinterJam på stadion och reunionkväll med tjejerna jag umgicks med i gamla klassen.

Det har dessutom snöat en massa ute så nu sitter jag inne med den där pirrande "snart är det jul"-känslan. Fint!
Lite tidigare idag var jag och syrran ute med hunden och släppte honom lös i en park så han kunde skutta och springa runt som han ville i den djupa pulversnön. Fan va söt och vacker han är den där lilla Ville <3 :')
Egentligen är jag faktiskt lite sugen på att dra på mig täckbrallorna och krypa runt och fota ute i snön och solen.... men det är så vackert när det är sådär orört, så jag vill inte gå ut och förstöra det. Därför sitter jag här, och därför får ni två egentlgien ganska trista bilder. Men det får duga! :) puss!


Lite JAMJAM till Sara innan hon ska ut och frysa ihjäl sig på WinterJam ;)


Trerättersmiddag och galaklädsel var det som gällde i Fredags kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: ah tänkte jag kände igen det! hur var det? :D

2008-11-23 @ 13:15:39
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att vi ska på fmx:en igen!!!! :D

2008-11-23 @ 16:49:35
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0