Letter from Japan!

Idag har jag åkt till landet en snabbis med pappa.

Vi var ute i skogen och gick med Ville (hunden) ett tag, så jag hann knäppa lite bilder :)

Nyss kom mamma hem och hon hade posten med sig in. Ett brev från Japan! TILL MIG! Från Linnea!! :D
Mina ögon tårades och jag fnittrade för mig själv när jag läste det och tittade på de typ pyttesmå bilderna hon och en japansk kompis tagit i en sorts fotoautomat.

Kul att höra av henne, och snart kommer hon hem!
Tänk dig att hon är 92a och har bott i snart ett helt år själv i Japan!
Hon bor hos en japansk familj, går i en japansk skola och har börjat spela i en japansk basketklubb tror jag. Awesome!

Nej, nu ska jag ta en titt på bilderna! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: ja men kul ändå lix=) shit japan måste vara kooolt :O

2008-10-06 @ 16:47:05
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Amanda

Coolt! :D

Min norska kusin lärde sig japanska på nått år eller två, sen flyttade hon till Tokyo och bodde där i en japansk familj i 1-2 år tror jag och nu kan hon snacka flytande japanska. :D Tycker det är skitcoolt.

2008-10-08 @ 12:40:46
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0