Romprovet avklarat!

Som rubriken säger så har jag äntligen fått Romprovet avklarat idag! Allan tyckte det såg bra ut så jag klarade det :D
Skönt att vara ikapp igen. Hatar att ha saker på släp som man bara envisas med att skjuta upp på hela tiden.
Idag har jag hunnit fixa i ordning min svenska akademiska uppsats efter att ha fått oppotion på den från Johanna. Tror den åtminstone är lite bättre nu, får hoppas det i alla fall :)

Nu har jag även nyss översatt en liten textdel om presidentkandidaten John McCain som jag, maddie och Malin ska redovisa om imorrn. Good work säger jag bara! :)

Ska fixa klart min framsida och innehållsförteckning till svenska uppsatsen nu, sen blir det nog till å chilla. Imorrn är det sp00kboll i skolan med tanke på att det snart är halloweeeen, det blir nog skoj! :)

Nej ni, nu ska jag göra vad jag skrev åvan. Efter det går jag nog ut på en promenad, tar en skön duscha och går och lägger mig :) gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0