The virus is back?

... i hope not! :O

I våras var jag sjuk i nästan en hel månad. Under den tiden då jag hade ett väldigt skumt virus, drabbades jag av röda fläckar som kliiiiiade varje natt.
Första gången jag upptäckte det var när jag låg vaken mitt i natten och kände hur det brände på kindbenen... efter ett tag började det klia. När jag gick upp för att se hur det såg ut i spegeln, fann jag massa små röda prickar upp längs hela kindbenen. Efter ett tag började jag få det kring armvecken och på benen också.

Inatt har jag inte kunnat sova. Jag har kliat och kliat och kliat och kliiiiat.
Rödflammig på fötterna, svullna, rödflammiga knogar som jag knappt har någon känsel i. Benen, armvecken.... det kliiiiar!!

Hoppas inte hela virusgrejen är tillbaka! :O

Kommentarer
Postat av: Lillebror

va tråkigt, neh vi hoppas att det inte är det

2008-10-05 @ 12:32:11
Postat av: Malin

Men neej Sara du får inte vara borta så mycket igen :O

2008-10-05 @ 14:11:26
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: sara

svar till Lillebror: naej, tror inte det heller.. är ju inte liksom så sjuk-sjuk... fattar inte vad fläckarna kommer från? :/

2008-10-05 @ 17:36:25
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0