when all secrets are revealed

Hallå där! Längesen jag skrev nu men har väntat med att skriva något nytt ett tag nu :)
Bilderna har kommit (dom kom typ dagen efter vi hade beställt dom :O Kanoners!!) och jag har fått en ny stationär superduperdator!!!! WIIIIIIE :D:D:D:D

Min sista hemlighet har även kommit hem till mig nu, men den är dock hemlig tills imorrn, huhu ;)
Tänkte kasta in en bild på min nya skönhet till biff (dator) och bildutskrifterna :)






Nu ska jag ut med hunden på en promenad. Ska bli skönt, har suttit och pluggat ganska länge nu... och pratat med Tove! :D När jag kommer in ska jag skutta in i duschen, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen där jag ska läsa på lite mer till ergonomiprovet imorgon. Kanske slänger ett öga på engelskaglosorna som även dom är till imorrn... har inte börjat plugga på dom än... herm... ah.

Imorgon blir det tidigt upp.. jag och Tovsan ska ta 07.23 bussen "bara för att det kan bli lite busigt *fnizz*" haha!
Gaaash jag kommer vara slow-mo hela dagen efter det... kommer behöva gå härifrån klockan 07.10... det är då jag brukar gå upp annars xD hahaha! Sovgott! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nääääääz :D

2008-10-17 @ 00:17:53
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: hihi=)

God morgon sötis!





PUSS JOANNA

2008-10-17 @ 07:49:40
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Grattis till datorn och de fina bilderna!:D

Nu mår jag bättre,tack, så idag blir det jobb! Det gick bra att gå upp tidigt eller?;) Ha en superfredag!

2008-10-17 @ 11:10:19
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0