Disturbed snart då!!!

OHMYGOOOOOD!!!

Malin och hennes mamma kirrade precis biljetter till Disturbeds konsert i stockholm i slutet av Oktober.
Har varit oklart jättelänge om hurvida vi kunde/hade råd att gå eller inte. Sedan tog nästan biljetterna slut ett tag, men nu har vi alltså en varsin.

En till mig, en till kusin Bee och en till Mallanbrallan :D

Soooooft och sjukt kul ska det bli!!
Kommer rysa sönder under låten "Inside the fire" och under trumintrona till "Down with the sickness" och "Perfect insanity"!!!

Längtar galet mycket nu! Det kommer bli så kul och dessutom är förbandet helt okej. Shinedown heter dom och jag gillar två av deras låtar, "Devour" och "Breaking inside" har inte lyssnat så nogrant på fler av deras låtar men det blir la till å gör det nu när jag ska se dom live!! :D

Jag är glaaad!
pussen.
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: hm vet inte, finns kanske på typ inter sport eller sånna affärer, annars kan man beställa på junkyard.se :)

själv fick jag min gratis av den skitsnygga killen i surfbutiken ^^

2008-09-15 @ 22:40:04
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0