FLINGOOOR!

*internskämt* ...höhö...

Sitter på Webdesignen nu. Andra och sista lektionen för idag. Kunde knappt vara med på Grafiska då jag fick hostattacker hela tiden när vi hade en föreläsare där. Satt och chillade i ljushallen med lite smaskig musik istället.
Efter skolan ska jag, Malin och Tove till TC. Jag ska kolla på skor (hoppas på att hitta ett par snygga och billiga så jag kan få dom utav mamma och pappa!). Vi ska även fota lite... tänkte prova lång slutartid åvanifrån på massa folk som Matilda Hammar har börjat göra. Nyfiken på att prova själv :)

Back to work (html och css!)
pussen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha okej!:)

2008-09-08 @ 16:37:02
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0