Förlåt!

Dålig uppdatering idag, men det har varit fullt upp.

Lång dag i skolan som började med Filmkunskap. Riktigt kul idag faktiskt, och intressant. Gillar både ämnet och läraren!
Sedan var det lunch och jag hade pannkakor :D
Sen efter det, på lunchrasten, ringer Malins mobil och allt stannar upp. Dom ringer om en tid för en jobbintervju. Efter att Malin har lagt på galopperar vi till mitt skåp. Dom har ringt mig med, så vi kubbar in på toan där jag ringer upp (TROTTS TELEFONSKRÄCK!) och får en tid även jag.

Sedan var det dags för matte men jag säger då det, inte hängde jag med ett dugg under genomgången (förlåt Henkeee!!) men jag var SÅ nervös inför intervjun eftersom den skulle äga rum direkt efter skolan.
Med en timme matte avklarad var det bara Svenska och Engelska kvar. Därefter bar det av in mot storstaden tillsammans med Malin, Gustav, Rikard (som redan jobbar på stället) och hans kompis Jocke (som också jobbar där).

Vi fick gå på en liten informationsgrej om företaget, och sedan var det dags för intervjuerna.
Killen jag pratade med sa att jag kunde gå långt som säljaren tyckte han, då jag tydligen hade en väldig energi :D haha!
Alla tre fick jobb så nu nästa Onsdag ska vi på en fyra timmars utbildning :)

Är grymt nervös inför jobbet, men wtf, det är dags att mogna lite och ta tag i livet nu!

Imorrn kanske det inte blir några uppdateringar heller. Händer massa grejs som jag kan berätta om imorrnkväll, men förhoppningsvis knäpper jag lite bra bilder imorrn :)

Snart dags att sova tror jag, godnatt allihopa!
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0