Haha dom är allt bra söta dom!

Tihi, sitter av någon anledning och läser insturktionsboken för min kamera (min älskade Mårten), äntligen!

Läser om varningar och försiktighetsåtgärder just nu och måste bara skriva ner en varning som jag inte kunde låta bli att fnissa lite åt.

"Om man vrider på Metodväljaren samtidigt som man ser genom sökaren måste man se till att inte sticka fingrarna i ögonen av misstag."


Hahaha, tyckter den är såååå söt! :D

Jag kommer då alltid hålla fingrarna i styr när jag vrider på Metodväljaren i fortsättningen! ;)
pussen.




EDIT: Läste upp det för syrran som berättade att det stod "Keep away from fire" på kläderna i butiken där hon jobbar.
Jag som trodde man kunde lägga kläderna på spisen nr man lagade mat :S

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhaha älskar de! läste det när jag precis hade fått kameran haha

2008-09-07 @ 19:21:08
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Men asså sara det är lungt att lägga dom på spisen isissodär 5timmar bara man inte röker samtidigt

2008-09-08 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0