Halvt sovandes

Malin åkte hem för kanske en timme sen (nada tidsbegrepp, jappjapp!).

Imorse började jag med att försova mig, galoppera ner med ett fett stativ, gympapåse samt ryggsäck. Åka buss med Tovis, gå fort upp till spåret och sedan springa 2,5 km. Det gick bra, min gympalärare sa att han inte trodde att det var nån tjej som sprungit snabbare än mig (jag gnällde på att jag var sjuk innan jag började springa), men nu tror jag nåra har det. Är dock nöjd ändå!
Efter det kom kusinen till skolan och hälsade på. Vi käkade lunch (kusinen, sysslingen och jag vid samma bord. Släktträff, haha!)
Sen var det lite halvt historia men dom lektionerna är ju bara kul så, haha!

Jag Brisha och Maluuw drattade sen hem till mig, där vi mest kollade coola grejer på dator och chillade framför teven.
När Brishan åkt hem kollade jag och Mallanbrallan på The Hills, åt middag, snackade med syrran och gick en låååång promenad. Vi skulle ha gått till en badplats och "firat" en person, men vi vågade inte gå dit och hälsa... förlåt Dalle speciellt :/ och det skulle ha vart askul att träffa både Simon och Tessan :(

Men jag och Malin satt och snackade och tittade på stjärnorna en bit bort istället xD haha!
Nu sitter jag här själv och halvsover. Ska borsta tänderna nu.
Imorrn ska jag städa för imorrn ska det minnsann ställas till med tjejmiddag här! :)
Lookin forward to it, yeeez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0