If i was your vampire

Lite småscary tema det blev på mina bilder idag....

but i like it, och jag kan ju meddela att jag inte är ett dugg ledsen/arg eller liknande. Hade bara en bild av en vit klänning, knän och en kniv framför mig... fixade därför bilden i inlägget under detta.. hade dock ingen vit klänning.
Men jag diggar ju svart så det var ju chill! :D

Sen nu när jag inte kan få arslet ur datorstolen och ner i sängen så gjorde jag den här.
Har varit sugen på att prova på hur man gör vampyrtänder i ps (ända sedan jag köpte mitt nummer av CAP&DESIGN i sommras faktiskt...) och nu blev det äntligen av!! :)

Dock lyser tänderna lite väl starkt... men det är ju alltid en början, right?


Nu ska jag sova!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tränade konståknig, men slutade i sommras ;p

jaha vad kul :D Jag får testa på alla media ämnen första året för att sedan inrikta mig i 2an och 3an :)



coola bilder!

2008-09-19 @ 10:42:53
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Frida

Tuff bild!

2008-09-19 @ 11:48:01
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0