Im back!

Nu är jag tillbaka igen!

I Fredags drogs det ut i skogen hem till Tom i klassen. Vi var tio pers (alla från samma klass) som firade hans födelsedag med god mat, Mariocart turnering och film. Alla sov helt ihopträngda på golvet och tur var nog det för faaaan va kallt det var xD haha!

Jag somnade först... tror det är första gången jag somnar först i hela mitt liv!!

På morgonen irrade sig mamma och pappa ut för att hämta mig, Emilia och Tove.
När vi hade lämnat dom vid en busshållplats så drog vi vidare ut till landet.
Där har jag mest sovit... och sovit... ätit choklad... sovit och gått på promenad xD

När jag vaknade imorse så hade kusinen och morbror kommit ut för att vara där några timmar.
Kul att bara se kusinen igen, verkligen!
Dock var jag nog inte speciellt rolig. Men jag var trött!! Och dessutom så hade jag ont i magen :(

Kom hem för några timmar sen. Har läst blogginlägg och kollat runt på bdb.

Ska kasta mig in i duschen nu.

Hoppas alla har haft en kanonhelg!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

jag tror fan att jag somna för dig

2008-09-14 @ 21:00:11
Postat av: sara

svar till Lillebror: hahaha, jag somnade redan lite halvt till och från under Mario racen ^^ sen somnade jag under Troja och sen såg jag bara tills när dom var i köket hemma hos henne i A lot like love xD

2008-09-14 @ 21:09:34
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0