*nyyyyyys*

Godmorgon alla glada!

Vaknade tidigt imorse utav mig själv. Först kändes det som om jag hade blivit frisk. Näsan var fri att andas genom, inget dunkade i bihålorna och ingen hosta.... sen ställde jag mig upp och tjena mittbena på att jag är frisk xD
Nyser som jag vet inte vad och hackhostar konstant, haha.

Men inte stoppar det mig från att vara glad och aktiv, nejnej. Har istället bestämt mig för att ta itu med min vän Tess bloggdesign. Efter det har jag fått en förfrågan om att göra en till och vet ni? Jag tror jag vill det :D
Kul med lite utmaningar och jag tror det ger mig lite bra skills att ha nu när jag har Webbdesign fortsättning i skolan.
Tror inte ni det?

Är dock väldigt orolig när jag fipplar med saker åt andra, då jag alltid har en liten vag känsla av att allt kommer gå och helvete och att någon kommer bli sur/ledsen. Jag tycker inte om att göra folk besvikna, men detta kan jag ju varna om redan innan. Det blir nog bra.

Man måste ju utmana sig själv precis som Sara hade skrivit i sin blogg. Ett bra inlägg och det fick mig att tänka till. Man måste våga anta utmaningar ibland, livet blir så galet tråkigt annars... och man lär sig ju utav sina misstag.

What doesn't kill you makes you stronger, right?
pussen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi okej!

Jadå, min kväll var kanon :D

2008-09-07 @ 11:27:23
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: tess

du kommer klara det :D

2008-09-07 @ 11:41:24
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tråkigt att höra, krya på dig! :)

webbdesign låter skitkul!

2008-09-07 @ 14:56:05
URL: http://mando0.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Nej, använde inte stativ, äger inget än, men vill köpa ett. ;P



Men fick ha högt iso, och kort slutartid, så det blev ju inte världens bästa bilder, men tycker om dom på något sätt. :) Tycker om den stora skuggan, lite coolt. ^.

2008-09-07 @ 15:32:53
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0