Patrik 1,5

Kom hem för en timme sen ungefär.

Har varit iväg och ätit middag och gått på bio med mamma. Hon kom och frågade mig om jag ville det, imorse.
Riktigt mysigt var det, trotts att jag var kissnödig hela bion.

Filmen var kanon, men det är ju bara min åsikt :) alla tycker ju olika.
Hade igen aning om att det var Tom Ljungman som spelade Patrik :O

Skarsgård och Petersson spelade sjukt bra och det gjorde även Tom.
Skulle faktiskt vilja ha filmen på DVD då jag tyckte den var riktigt fin och den gjorde mig glad. Den lös upp!
Och udda var den också :)



Mysig söndagskväll med mamsen, jappjapp! Tack!
pussen.


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag ramlade in på din blogg som värsta Christer Pettersson och fann till min häpnad ett märkligt uttryck.



"Filmen var kanon, men inget för den som inte klarar av att se homosexuella."



Patetiskt.

2008-09-21 @ 23:39:20
Postat av: sara

sv till Anton: haha okej, jag visste inte hur jag skulle säga det... men det är vissa scener som jag skulle gissa på att vissa inte skulle gilla.

jag själv bryr mig inte, men det var absolut inte menat som något dålig eller så... bara svårt att sätta ord på vad jag menade :)

hoppas ändringen blev bättre, annars vet jag inte vad jag ska säga ^^

2008-09-21 @ 23:48:46
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Lillebror

men sara du är ju alltid kissnödig

2008-09-22 @ 20:42:14
Postat av: sara

svar till Lillebror: ah, jag vet :(

2008-09-22 @ 22:30:54
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0