Railway



Det var kul när jag tog den här bilden. Tåget går inte här för tillfället så jag och Malin satte oss på huk och fotade åt olika håll. Först cyklar en man och en kvinna förbi och mannen ropar fort: "AKTA TÅGET KOMMER!!" och jag ryker till som fasen och både han och jag garvade, hahaha!
Efter det kommer två kvinnor och den ena vänder sig till oss och säger (när de gått förbi oss) "den roligaste bilden måste ju vara på er två nu när ni sitter där" hahahahaha :D
Trevligttrevligt!

Vad tycker du om bilden?


Kommentarer
Postat av: lillebror

snygga kontraster med den bruna rälsen och det röda lövet, men skulle velat ha fokus på lövet istället för på gummit och rälsen

2008-09-28 @ 22:28:29
Postat av: sara

sv till lillebror: sant så sant! kan hända att jag inte tänkte på det då, eller så trodde jag att det var fokus, men har ett minne av att jag försökte få det neråt lövet men Mårten har krånglat hela dagen :S hakat sig och vägrar fokusera på en ruta :S duvet att av fokusområdena liksom :(

ska snacka med pappa om det sen

2008-09-28 @ 22:33:17
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, sött löv som tar självmord :)

2008-09-28 @ 22:43:07
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0