RAWbilder!!

Wohooow, jag är käääär ( RAWformat)!!!!

Bilderna känns på något sätt mycket bättre, snyggare och renare nu. Jag gillar dom!
Har bara hunnit gå igenom några stycken hittills då det tar ganska lång tid, men här får ni några som jag hunnit göra om och slänga på bloggnamnet på!! :)



Älskar hösten med alla dess färger!



Wohow för färgerna, oskärpan, SKÄRPAN osv! Älskar den!!



Älskar även den här, mycket tack vare färgerna och allt det där här med. Det roliga är att jag bara tog den för att jag vart sur på den där vit-gråa blomsaken. Jag skulle fota den från sidan, med motljus men det blåste så mycket så den vajade hela tiden. Då ställde jag mig upp, knäppte en bild åvan ifrån och tänkte bitter: "Nehe, men slipp då!!" hahahaha xD



Mwaah, hösteeeen <3 Älskar ljuset och färgerna!



Höst, höst, höst...gillar att solen bryter igenom :)

Det var alla för nu :) Vad tyckte du om dom? Själv är jag jättenöjd och det känns så jäkla bra att ha en hel mapp full av nya, oanvända bilder!!
Tror att det är dags för mig att öppna ryggsäcken med alla skolböcker i nu. Pluggtime! (men av någon anledning känns det inte alltför jobbigt?? soft i guess...?)
Ha en fortsatt bra Söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

fiiiiiina!!

2008-09-28 @ 19:39:38
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: tove

JÄTTEFINA Sara :D

2008-09-28 @ 19:51:26
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0