Så stöört

DETTA ÄR SÅ TYPISKT MIG OCH MIN TUR!

Robin och Rikard gnäller om att dom spillt små fläckar på sig under lunchen och jag skryter stolt om att jag inte har en minsta fläck på mig.
Påväg upp till skåpen säger jag till Robin att det vore ju så sjukt typsikt mig och jag gick in i nån med värsta överlastade tallriken eller nått och fick mat över hela mig eller värsta fläcken mitt på magen eller så.

När jag, Malin, Robin och Rikard sitter inne i ett tomt klassrum innan lektionen börjat ska jag lägga mig ner och garva på min bok...
tror ni inte lik förbannat att jag har en kletig stor jävla fläck på tröjan då eller!?
Det värsta är att jag (plus alla andra) inte har någon aning om vart fan den kommer ifrån!?
Det var alltså korvstroganoff på min tröja... jag åt pannkakor? o.O

Och när jag ska ner och tvätta bort den så stannar jag och förklarar hur stört jävla sur jag är för Mathias. Då kommer lilla Maddie och pekar på min fläck och säger glatt: "Du har en fläck där!", hahaha, så jävla söt!! xD
Mitt svar blev "Nej... nu går jag!"


JÄVLAR vad stört allt kan bli, hahahahahahaha!

Aja måste kubba ut med hunden nu :)
(jag luktar fortfarande korvstroganoff!)
pussen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

skojigt! Jo förstår... det är svårt att motivera sig själv att gå ut och springa och sånt ;o det var ju lättare när man hade träningar att passa ^^

Åh vad kul :D Vad har du gjort idag då? :)

2008-09-19 @ 15:27:06
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oj tack så mycket hörru! Ja det är lite olika, ibland på typ vanliga affärer som HM, men oftast på typ Surfers Paradise :)

2008-09-19 @ 16:49:21
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Lillebror

KORV SARA

2008-09-19 @ 16:51:05
Postat av: Angelica

jo.. haha men det låter ju härligt :D

Ja... men det börjar bli bättre :) Bakade faktist en "äppelkaka" nyss, men det blev mer som äppelmos med vaniljsås haha, men det var gott ;)

2008-09-19 @ 18:13:59
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha det var jag också apsugen på tidigare idag! Kolla in på tasteline.com där finns massa omgjorda recept som ät lite nyttigare :D

2008-09-19 @ 19:35:55
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0