Schecterguitars

Fick nyss reda på en nice grej.

Nämligen att även Ozzy Osbourne och Avenged Sevefold spelar med samma märke som jag (fast jag kan inte spela dårå...) men dom har samma märke som jag på min kära Tim! :D



Fick den när jag fyllde 15 :)
Ganska uselt av mig att inte ta de två introduktionslektionerna jag fick utav pappas polare (som är g-r-y-m på elgitarr!)
måste fan ta tag i  mig själv och göra det någon dag!
Vore askul att kunna lira!!

Nej, nu tvingar Tove mig till att plugga matte. Prov imorrn, huraaaay :(
Sen ska jag på den där sabla utbildningen nu.

Fan, nu fick jag ångest igen...
pussen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har alltid velat kunna spela gitarr! :D Min kompis som är lika gammal som mig, han är verkligen grym på gitarr och har redan skrivit en egen låt på engelska och gjort musiken till som innehåller i princip bara gitarr och den är jättebra.. Blir så avundsjuk då haha. :') Tänk vad coolt ändå att kunna lira gitarr!

2008-09-16 @ 23:07:51
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0