School uniforms

Sitter här och letar efter argument för varför man bör ha skoluniformer.

Måste säga att det går förvånansvärt bra :)
Har precis haft gympa som var dagens första lektion. Felicia och Johanna hade handboll och det var faktiskt riktigt kul.
Känner mig glad och vaken, dock lite dryg... men det skyller jag på Tom ^^
Längtar till lunchen, är skithungrig och har lunch om 20 min...
Men jag överlever nog! :D

Sista lektionen för idag är historia men det är ganska roligt då vi har världens skönaste lärare Allan i det ämnet
Han är även vår handledare och det är nog mycket tack vare honom som vi har den sköna, glada stämning i klassen som vi har! :)

Vad har du för lektion just nu? :D

Nej, back to work!!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tuff blogg! :)

2008-09-19 @ 11:47:38
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja.. :p vad har du gått i för sport?

Nej jag har inte bestämt mig än, går första året men det står väl lite mella GK och foto just nu, har inte testat på allt än så :)

2008-09-19 @ 12:14:19
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0