Härlig dag!

Äntligen en riktigt skön och bra dag! Tror att hej-jag-har-ingen-lust-med-nånting-jag-är-på-dåligt-humör-hela-tiden-veckan är över nu, vilket är hur skönt som helst! :)
Vaknade sent imorse och visste inte om jag hade sovmorgon eller inte, men efter några sms blev det i alla fall så att jag åkte till första lektionen. Glad för det är jag. Det skulle vara muntligt nationellt prov i engelska b idag precis som jag trodde, jag skulle egentligen inte ha idag, men jag och maddie fick tid och körde i alla fall. Det gick riktigt bra och nu är det sovmorgon på Onsdag foh sho! :D

Sen var det dags för matte. Jag drack läsk!!!! :O Helt sjukt... var inte sugen eller så, men har fått nån svag sorts pollenallergi verkar det som så jag hade ont i huvudet och tänkte att lite läsk skulle pigga upp :)
Anyway, vi jobbade på och sen chillade jag och Robin med att kopiera lite pluggpapper så slapp sitta och räkna slaviskt som tur var :)

LÖÖÖNCH var det nu, och jag och Tove drog till Statoil för att köpa lunch... men det slutade på Donken (a) hahaha!
Riktigt nice var det där, förutom att jag knappt fick i mig nån mat... men hon som skulle ge mig maten i kassan halkade och det såg så himla sött ut och hon gjorde som tur var inte illa sig och så så det var riktigt kul xD hahaha, stackarn, hon vart generad :P

Yeye, sedan chillade jag och Tove hela historialektionen - sen såg vi klassisar igen och då var det dags för svenskaredovisning... det gick tydligen bra sägs det och jag är ändå rätt nöjd :) Tess och jag hade om författaren Aristofanes och om hans verk Lysistrate (som handlar om en sexstrejk xD hahaha!) så jag hade liiite svårt att inte börja fnissa när Tess läste ;D haha!

Sverige vann hockeyn btw ;) härligt!

Kommentarer
Postat av: tess

2009-04-30 @ 09:52:20
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: tess

hahah märkte de :D

gjorde de lite svårare för mig att hålla mig :P men jag klara de yeahhh nu är vi klara me de å vi har gjort två av tre eng np :D:D

2009-04-30 @ 09:55:54
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0