orkar inte mer nu

fan nu vill jag bara gå och dö eller nått.
remmarna på ryggan lossnade idag i centrum när jag skulle lägga ner en sak i ryggan. remmen lossar, ryggan åker i golvet.... kamerna är död.

helvetes jävla skit. hejdå foto b och foto c och projektarbete och hela skiten i 3an. FAN I HELVETE!!!!

usch... jag orkar inte mer nu, varför ska allt bara skita sig för mig hela tiden??
Det som va en så JÄVLA BRA DAG, bästa dagen på länge och så SKITER SIG ALLT!
Usch, orkar inte med mig själv mer

Kommentarer
Postat av: Amanda

ohherrregud!

mitt liv skulle gå under om min älskade kamera gick sönder och dog. Helt seriöst. !! Hoppas den lever snart igen då! :D :D

2009-04-01 @ 22:41:15
URL: http://mando0.blogg.se/
Postat av: sandra

ååh shit!:O har du inte försäkring eller nått på den? eller iaf så du kan skicka in den på service?:O fan vad jobbigt!

2009-04-02 @ 23:02:12
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0