Bildeeernaa?

HEJ!
Jag hade tänkt lägga in en bild. Men känns inte som jag har några bilder alls.
Varför fotar jag inte längre?
Varför är jag inte bra på att fota?
Varför kan jag inte redigera?
och varför är jag aldrig taggad på att fota?

För det blir aldrig som jag vill är en av anledningarna (och den anledningen beror på att jag inte kan - brist på kuskap liksom...)

Blä.

Tänkte därför ladda in bilderna från lilla kameran. Bilderna från världens mest failiga tjej-kräftskiva som jag var "stolt värdinna" av xD hahaha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är visst bra på att fota sariiisen! :)

haha men kräftskivan var najs! :D

2009-08-19 @ 14:44:59
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0