Ny rosa tortyrmaskin

Idag fick jag min epilator.
En rosa tortyrmaskin...

HELVETE vad ont det gjorde. Första benet tog 40 minuter att epilera,
andra tog jag inte ens tid på för jag tog i princip halvtimmespauser stup i kvarten!
Hemsk upplevelse, men jag klarade det! Så nu ska mina ben vara lena och hårfria i ca 4 veckor. Sweet!

Dagens planer gick halvt snett idag med.
Gick upp tidigt - åkte ut till landet med pappa. Övningskörde, låg och läste och cyklade runt.
Finnemang!

På eftermiddagen drog vi hem och plockade upp den lilla rosa jävla apparaten ("missförstå mig rätt" jag är jätteglad för den trotts att den är hemsk!). Senare på kvällen var det tänkt att jag och Tess skulle träffas och chilla.
Men hon hade blivit dålig, så det blev inte av.

Morgondagens planer FÅR dock inte faila, haha!

Kommentarer
Postat av: tess

guu jag va verkligen inställd på å träffa dig :(:( faaan låg i sängen hela dan å mådde piss..



men visst e du, å typ annat folk fortfarande på att dygna 23??

2009-08-11 @ 15:47:11
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0