The City

Idag bar det enligt planerna in till staden med kusinen.
Vi rännde runt och försökte hitta en affär på en adress vi fått (som inte stämde)
och när vi hade gett upp och tänkte åka till samma affär fast på ett ställe där vi vet att det ligger,
fick vi den riktiga adressen :P

(lite krångligt att fatta där kanske?)

I vilket fall hann vi därför inte med så mycket.
Anledningen till att vi åkte in var för att jag behövde hitta ett par jeans.
Jag hittade ett par Nikita som jag tycker är snygga, men jag har alldeles för smala smalben för dom...
och dom kostade 1300... så jag köpte ett par cargobrallor istället <3333 (kostade ca 1000:- men det var dom lätt värda!)
Jag älskar dom redan!


och sen var det ju såhär att jag vet att jag kommer glömma/inte orka/inte lyckas med att ta en bild på mig själv i byxorna och sedan lägga upp här så jag snodde bilder från Junkyard.se istället ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ah men dåså! då äre ju bara o kötta!:D



haha hm, ja men alltså.. mina är inte heller i "tyg" utan mina är också glansiga, wct material om du vet vad jag menar då?:D jafan, de är ju ett måsta o ha såna!

ah jag ser det nu! dom ser ju hur softa ut som helst!:D

2009-08-11 @ 22:22:15
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0