2009-LISTA

Har inget att göra. Försöker tvinga mig själv att bli peppad. Går inge vidare.
Gör en 2009-lista då slutet av året snart är här.

Har redan gjort den här listan en gång, men gör den en gång till... här på bloggen.
Denna gång med bättre svar (förhoppningsvis)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, det gjorde jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Har nästan aldrig nyårslöften, så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner förlorade i år? - Jag vet inte... tror det ska stå föräldrar? Och i så fall, nej.
4. Dog någon som stod dig nära? -Nej, lyckligtvis inte!
5. Vilka länder besökte du? - Italien. Tågade genom Tyskland och Österrike då också.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Italien och Fårö skulle sitta fint (eller bara utomlands nånstans)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Jag har ett väldogt dåligt minne att skylla på här. Men ja, det finns det säkerligen.
8. Vad var din största framgång 2009? - Springandet, skolmässigt (fotomässigt då också) och "Årets kompis" i klassen.
9. Största misstaget? - Oj, öööh... kanske när jag tappade kameran i golvet på Ica så den gick sönder? Då skämdes jag väldigt mycket kan jag lova!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja.
11. Bästa köpet? - Cargobyxorna kanske? Och nya NYkepsen... DCskorna köpte jag inte själv annars hade dom också stått med ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Säkert typ mat och sånt... :/ (dricksvatten på Fårö, haha)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Japp, det gjorde det säkert xD (fortfarande dåligt minne? japp!)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Katy Perry - Hot 'n cold, Alphabeat - Fascination och Empire of the sun - Walking on a dream! (sen så klart typ rap das armas och hit the floor :P haha)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Går så mycket upp och ner hela tiden så det vet jag inte riktigt men kanske... tommare? Det var nog det här året jag fick nog... liksom.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Jobbat mer och varit gladare.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Svullat, tänkt, deppat och gnällt över småsaker. Irriterat mig på saker.
18. Hur tillbringar du julen? - I år vart det familjen + kusinerna Blixt + mormor
19. Blev du kär i år? - Nej.
20. Favoritprogram på TV? - The hiiiills, House, Inlåst och Ghost Whisperer osv.
21. Bästa boken du läste i år? - Twilightböckerna, dom var faktiskt riktigt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? - Oj, lyssnar inte så mycket på specifika band utan det är med låtar för sig, så jag vet inte.
24. Något du önskade dig och fick? - Jaa,ett  x-box 360 bland annat, haha! (m0g3t)
25. Något du önskade dig men inte fick? - Jepp, men det gör inget faktiskt. Nöjd och glad ändå över det jag fick!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Var bakis, blev firad av familjen + farmor och mormor... minns inte kvällen, hahaha låter inte så bra men har så ruggigt dåligt minne xD
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Japp, det finns det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Baggy byxor typ, haha! Cargo <3 Hoodies och tishor som vanligt :)
29. Vad fick dig att må bra? - Att resa utomlands tror jag... och att prestera och få massa fin kritik i skolan i vissa ämnen (bland annat foto)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Hahaha, Ondskan? Zac Effron (i 17again)?  Hahaha, nej jag vet inte asså! ^^
31.Vem saknade du? - Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: tove

Zacci<3

2009-12-30 @ 00:27:21
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0