AUGUSTANA

Ville lägga upp John Gregory - Ride of your life... men såklart så ville inte det funka. Så ni får den andra låten som jag drogar just nu. Denna och Ride of your life drogas rätt ordentligt om nätterna just nu. Så fina, så mysiga.



Idag drog jag och pappa till Game. Jag skulle kolla på Need for speed shift till x-boxen. Men har hört att man bara kan spela en på det... så bestämde mig för att inte köpa det. Istället blev det tre andra spel.

- Guitar Hero (har haft det till datorn innan, men det har knappt funkat)
- Need for speed Most Wanted
- Crash Bandicoot Mind over Mutant


Så nu ska jag speeeela lite :) Ikväll ska jag iväg och spela sällskapsspel, tv-spel och se lite film med några kompisar typ. Myyyys!

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: jajjamen :D min julafton var super :) var din bra ? :D

2009-12-26 @ 18:00:08
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: sandra

ih, augustana är bra dom! speciellt låten "hey now" haru hört den?:D

2009-12-27 @ 14:00:12
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0