DECEMBER

Det är fan sjukt. Det är December och inte ens en liten gnutta snö????? Får ju knappt nån julkänsla ju :/
Idag har jag i alla fall redovisat två gånger. En gång i Foto C (min/mina Mänskliga rättigheter-bilder) och en gång i Foto B (om en fotograf som jag och Robin fått i uppgift att skriva om). Det gick helt okej.

Efter skolan var jag och Malin k00la och gick till TC. Där klämde vi på mobiler för min skull, tjakka fääärg för Malins skulle och sen var vi donkenhängare. Farligt ballt va?

I vilket fall var det kul! Längesen vi gjorde nått sånt, eller nått efter skolan överhuvudtgaet, då allt inte varit så "lätt" på senaste liksom... men som sagt, det var skoj att bara sitta och prata om allt och ingenting i nåra timmar :) (och sen slank ju en muffins och sprite ner (a) mwihi, jag älskar vattenblandad läsk!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ska bli donkenhängare sara! :O hahaha :D Men det var myyysigt och roooooooligt! :D

2009-12-07 @ 19:58:08
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0